درج آگهی رایگان

آگهی90 | درج آگهی رایگان | وبلاگ تبلیغاتی رایگان

درج آگهی رایگان

آگهی90 | درج آگهی رایگان | وبلاگ تبلیغاتی رایگان

آگهی90 | درج آگهی رایگان | وبلاگ تبلیغاتی رایگان

بایگانی

40 سوال مهم در مورد رپورتاژ آگهی خوب (2021)

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۷ ب.ظ
 
 
40 سوال مهم در مورد رپورتاژ آگهی خوب (2021)
 
 
رپورتاژ چیست؟
 
رپورتاژ به معنی گزارش است که از ریشه ی کلمه ریپورت گرفته شده است ، ( Reportage ) 
توضیحات بصورت گزارش در مورد هر چیزی رو میگن رپورتاژ
 
رپورتاژ آگهی,رپرتاژ آگهی
 
رپورتاژ آگهی چیست؟
 
 
کلمه رپورتاژ به چه زبانی است؟
 
رپورتاژ  Reportage در اصل یک کلمه فرانسوی است.
 
رپورتاژ آگهی یعنی چه؟
 
رپورتاژ آگهی یعنی چه؟
 
رپورتاژ آگهیAdvertorial ) به گونه ای از آگهی و تبلیغات گفته می‌شود که در قالب گزارش و خبری ارائه شود. یعنی، مردم و بازدیدکنندگان تصور کنند که یک گزارشی بی طرفه به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه بازدیدکنندگان در حال مشاهده آن هستند و می‌خوانند، در واقع ترفندی برای نوعی تبلیغات بصورت غیر مستقیم برای تقویت جنبه‌ ی بیاد سپردن یک محصول یا خدمات در ذهن مردم میباشد. همچنین رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کارها نوشته میشود و در سایت های پربازدید منتشر میشود.
 
رپورتاژ آگهی از چه زمانی مرسوم شد؟
 
رپورتاژ آگهی از چه زمانی مرسوم شد؟
 
اصطلاح و کلمه رپورتاژ آگهی برای نخستین بار در سال ۱۹۴۵ به دایره ی لغات و واژه گان در رسانه‌های مختلف جهان در قالبی انتقادی اضافه شد. در ابتدا در روزنامه ها رواج پیدا کرد و با استقبال عموم مواجه شد. اقلب گزارش گران و نویسندگان برای معرفی یا نقد یک محصول یا خدمات و غیره استفاده میشد.
 
رپورتاژ آگهی به چه دردی میخورد؟
 
 
رپورتاژ آگهی به چه دردی میخورد؟
 
به دلیل اعتماد بالای مردم به رسانه‌های مختلف در سطح جهان، رپورتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر واقع شده و به همین دلیل شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون برای تبلیغات خود از آن استفاده میکنند و به آن بیشتر علاقمند می باشند. معمولا رپورتاژها بدوت تاریخ انقضاء و دائمی میباشند. بطور کلی یه نوع تبلیغات غیر مستقیم و دائمی میباشد. برای همین دارای اهمیت بالایی میباشد.
 
آیا رپورتاژ آگهی دارای قوانین هم هست؟
 
آیا رپورتاژ آگهی دارای قوانین    هم هست؟ 
 
در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی برای رپورتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مردم قادر به تشخیص آن شوند.در بین این قوانین مهمترین آن رپورتاژ آگهی باید با واقعیت منطبق باشد.
 
رپورتاژ خبری چگونه به شکل رپورتاژ آگهی درآمد؟
 
رپورتاژ خبری چگونه به شکل رپورتاژ آگهی درآمد؟
 
امروزه حالت دیگری از رپورتاژ در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک وبسایت اضافه می‌شود که در حالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که بصورت غیر مستقیم با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت و خدمات یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغ‌ کننده است. که اگر با راستگویی تلفیق شده باشد اثر بالایی خواهد داشت.
 
رپورتاژ آگهی در خارج از ایران چگونه است؟
 
رپورتاژ آگهی در ایران چگونه است؟
 
در کشور ما معنای رپورتاژ آگهی متفاوت است: در رپورتاژ آگهی سایت‌های ایرانی عموماً وب‌ سایت یا اپلیکیشن ها و بعضا برخی خدمات و برند ها به صورت غیر مستقیم به دیگران معرفی می‌شود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک بَک لینک همراه است. همچنین در ایران افراد زیادی برای اینکه رتبهٔ گوگل وبسایت‌شان را افزایش دهند از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند.
 
رپورتاژ آگهی در ایران چگونه است؟
 
رپورتاژ آگهی در خارج از ایران چگونه است؟
 
این مفهوم در وب‌ سایت‌های خارج از ایران با عنوان Review شناخته می‌شود.
 
رپورتاژ آگهی چه کمکی به شرکت ها میکند؟
 
 
رپورتاژ آگهی چه کمکی به شرکت ها میکند؟
 
مدیران سایت ها و شرکت ها برای بازاریابی و وبمستران برای ارتقا رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های نوین سئو و بهینه سازی سایت هستند ، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.
 
رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟
 
رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد؟
 
در دنیای واقعی وقتی در مورد کسی موارد خوب گفته میشود مردم بیشتر قبول میکنند تا اینکه خود فرد در مورد خود " تعریف از خود " کند. در دنیا مجازی هم بدین گونه میباشد زمانی که دیگران در مورد شما و شرکت و خدمات و محصولات شما تعریف کنند بیشتر مورد استقبال در اینترنت قرار گرفته و باعث معروف شدن و ایجاد تحولات در میزان درآمد زایی شما دارد. 
 
چرا رپورتاژ آگهی موثرترین تکنیک برای بهبود رتبه سایت در گوگل می باشد؟
 
 
چرا رپورتاژ آگهی موثرترین تکنیک برای بهبود رتبه سایت در گوگل می باشد؟
 
وقتی یک سایت خبری یا تبلیغاتی در مورد شما یک رپورتاژ ارائه میدهد بدلیل پر بازدید بودن آن سایت قطعا این صفحه از سایت که در مورد شما نوشته مورد بازدید افراد بیشتر قرار گرفته و منجر به بهبود کسب و کار شما خواهد شد.
درج رپورتاژ آگهی در شتاب دهنده تبلیغاتی " Agahi90.iR " یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند.
 
رپورتاژ آگهی چگونه برای شما تبلیغات میکند؟
 
 
رپورتاژ آگهی چگونه برای شما تبلیغات میکند؟
 
رپورتاژ خبری وقتی حالت تبلیغاتی پیدا میکند در اینترنت بدلیل قدرت سئو سایت به عنوان یک گزارش بسیار قوی برای معرفی محصولات و خدمات برندها و شرکتها در سایت های پربازدید مطرح شده است بصورت یک تبلیغات غیر مستقیم منتشر میشود. این مورد یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم دارد و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند. در واقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، متن عالی، تصاویر حرفه ای ،ویدیویی جذاب و در نهایت داری یکی دو لینک فالو میباشد.
رپورتاژ آگهی چه فرقی با آگهی های دیگر دارد؟
 
رپورتاژ آگهی چه فرقی با آگهی های دیگر دارد؟
 
در رپورتاژ آگهی توضیحات بیشتر و تصاویر و ویدیو و همچنین چند لینک وجود دارد که مهمتر از همه بصورت دائمی میباشد و تاریخ انقضاء ندارد ولی در مورد آگهی های مرسوم محدودیت زمان و متن و تصویر و .. میباشد. در آگهی ها مرسوم شما باید هر از گاهی وقت بگذارید و سایت های که در آن تبلیغات انجام دادید را پیدا کنید و آگهی های خود را تمدید و بروز نمایید. که این مورد بسیار سخت و وقتگیر میباشد.
رپورتاژ آگهی چگونه باعث بهتر شدن رتبه سایت در گوگل میشود؟
 
رپورتاژ آگهی چگونه باعث بهتر شدن رتبه سایت در گوگل میشود؟
 
در محتوای رپورتاژ آگهی 4 الی 7 کلمه کلیدی شما یا تصاویر شما لینک و فالو میشود به سایت شما وقتی رپورتاژ شما در سایتهای پربازدید و معتبر با اتوریته ی بالا گوگل منتشر میشود برای همیشه آرشیو میشود و تا زمانی که آن سایت به کار خود ادامه میدهد هرگز از دسترس خارج نمیشود بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از محتویی مرتبط تاثیرگذاری بسیاری دربهبود رتبه سایت شما در گوگل دارد .همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که به مدت زمان محدود نمیشود و همیشه در آن سایت‌ باقی خواهد ماند.
 
یک رپورتاژ آگهی خوب دارای چند کلمه است؟
 
 
یک رپورتاژ آگهی خوب دارای چند کلمه است؟
 
در محتوای رپورتاژ آگهی گوگل به صفحه ای امتیاز زیاد قائل میباشد که بیشتر و کامل تر در مورد آن موضوع توضیح داده و بسوالات دیگر کاربران پاسخگو باشد. این زیاده نویسی نباید از موضوع خارج شده و به هرزه گویی و زیاده گویی تبدیل شود در هر صورت در برخی موارد 1500 کلمه تا 4000 کلمه و 7000 کلمه هم دیدیده شده. گوگل عاشق صفحه های است که بیشتر و کامل تر توضیحات ارائه داده.
یک رپورتاژ آگهی خوب دارای چند تصویر است؟
 
 
یک رپورتاژ آگهی خوب دارای چند تصویر است؟
 
در محتوای رپورتاژ آگهی حداقل باید 4 الی 7 تصویر حرفه ای و گویا در ضیمنه آن حرفه و مربوط به آن شرکت و برند و خدمات باشد. کاملا واقعی
 
آیا در رپورتاژ آگهی ویدیو هم باید قرار داد؟
 
آیا در رپورتاژ آگهی ویدیو هم باید قرار داد؟
 
وجود ویدیو بسیار مهم است بطوری که تمام موارد یک طرف و وجود یک ویدیو جذاب و سرگرم کننده که بصورت غیر مستقیم محصول رو تبلیغ نمایید یک طرف بصورت گزینه ای معجزه گونه عمل خواهد کرد. مردم بیشتر به دیدن ویدیو علاقه دارند بعد دیدن تصاویر بعد خواندن متن.. این اولیت در اینترنت بسیار مشهود است.
 
درج آگهی رایگان
 
نکات مهم تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی چیست؟
 
نوشتن رپورتاژ بسیار حائز اهمیت است و نیاز است توسط یک فردی حرفه‌ای در ضمینه آن موضوع، آن حرفه، آن محصول، آن حوزه، آن خدمات نوشته و تهیه و تنظیم شود سپس توسط شخصی متخصص در زمینه ی مشاور بازاریابی، برندینگ و متخصص سئو باز بینی و منتشر شودرپورتاژ باید در وب‌ سایت‌های معتبر و پر بازدید منتشر شود و محتوای بشدت تاثیر گذار و کاملا منطبق بر واقعیت ایجاد شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد.
 
درج آگهی رایگان
 
راهکارهایی برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی چیست؟
 
 
در نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی باید توجه داشته باشیم که این یک تبلیغات غیر مستقیم در مورد ما میباشد و کاربران این سایت ها علاقه ای به خواندن پیج های تبلیغاتی را ندارند ، بنابر این در زمان نگارش متن توجه داشته باشید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند کاربران تا آخر مطلب را بخواند.
 
 
  1 - تیتر رپورتاژ آگهی را تا جای ممکن در قالب خبری بنویسید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.
 
  2 -پاراگراف اول را بصورت مقدمه برای آشنایی با کسب و کار خود بنویسید و کم کم در مورد کسب و کار خود توضیح دهید.
 
  3 - مهمترین ویژگی ها و تمایز محصولات و خدمات را توضیح دهید و کاری کنید که مخاطب نسبت به فعالیت های شما کنجکاو شود و برای ورود به سایت شما علاقمند شود.
 
  4 - از کلمات کلیدی بصورت استاندارد استفاده کنید و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک دهید. از گوگل کمک بگیرید.
 
  5- یک کلمه کلیدی را به صفحه اول و دو کلمه کلیدی مهم را به صفحات داخلی مرتبط سایت لینک دهید.
 
  6 - تولید محتوای رپورتاژ آگهی باید توسط یک متخصص حرفه ای در آن ضمینه، نوشته شده و به یک سئو کار حرفه ای و متخصص بازاریابی و برندینگ ، برای انتشار در اینترنت ارائه دهید. 
 
  7 - از 4 الی 7 تصویر استفاده کنید و لوگوی برندتان را به بهترین نحو درتصاویر درج کنید .
 درج_آگهی_رایگان
 
رپورتاژ آگهی چگونه برای شما بازاریابی میکند؟
 
اگر شما وب سایت خوبی دارید و تولید محتوا هم انجام میدهید و هنوز رتبه مناسبی در گوگل ندارید ، رپورتاژ آگهی بهترین راهکار برای تبلیغات و معرفی سایت شماست انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر و پر بازدید بهترین راهکار هم برای سئو سایت هم برای بیشتر دیده شدن و کسب درآمد است و بطور قطعی باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل و آلکسا میشود .
 
 تبلیغات رایگان,100 راه و روش تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما در اینترنت - 1397
 
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
 
دلیل اصلی موثر بودن رپورتاژ علاقمندی گوگل به این مورد میباشد. رپورتاژ یکی از بهترین روش های تبلیغات غیر مستقیم اینترنتی و بهبود سئو سایت است همانطور که میدانید روش های گوناگونی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما تاثیر رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی اثرگذاری بالا بروی بازدیدکننده گان بدلیل خبری بودن  آن میباشد که باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد و عدم حذف از سایتها که باعث ماندگاری بیشتر آن میشود و در جستجوهای گوگل بسیار موثر است.
 
درج آگهی رایگان
 
رپورتاژ آگهی چگونه به معرفی برند کمک میکند؟
 
معرفی یک شخص برای برندینگ چهره یا برندینگ شرکت ها و معرفی کامل محصولات ، خدمات و وبسایت ها و قرار گیری لینک آن سایت در چند کلمه و لینک آن به وبسایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما و نیز معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی میتواند به قدرتمند شدن آن کسب و کار در اینترنت کمک بسیاری نماید. در واقع رپورتاژ یکی از راه های افزایش بازدید از سایت شماست.
 
درج آگهی رایگان
 
رپورتاژ آگهی چقدر میتواند قدرتمند عمل کند؟
 
تبلیغات از نوع رپورتاژ آگهی : زمانی به قدرت آن پی خواهید برد که بخواهید ره 100 سال را یک شبه بروید اگر همه کارهای تان در شرکت و خدمات و آن کسب و کار و محصول همه موارد خوب باشد در اینجا میتوان به قدرت تبلیغات پی برد زمانی که یک سایت ده ها سال است که در اینترنت فعالیت دارد و شما یک شبه از راه میرسید و میخواهید از آن سایت استفاده نمایید تمام سال های که آن سایت در حال فعالیت و رشد بوده اعم از اعتبار ، پربازدید بودن و دیگر موارد را بصورت یکجا در اختیار خواهید داشت. رپورتاژ مزایای منحصر بفردی هم برای آگهی‌دهنده، منتشرکننده‌ ی و خواننده‌ آگهی به‌ همراه خواهد داشت.
 
درج آگهی رایگان
 
 
رپورتاژ آگهی چگونه اثر میکند؟
 
رپورتاژ آگهی‌ اگر بصورت خبری ارائه شود برای بازدیدکنندگان سرگرم‌ کننده جذاب و مفید و برای آگهی‌ دهنده‌ ابزاری قدرتمند به حساب می‌آیند. آگهی‌دهنده‌ ها با استفاده از رپورتاژ آگهی خود را نسبت به رقیبان متمایز می‌کنند. و این فرصت را به هر کسب‌ و کار می‌دهد تا با معرفی کسب‌ و کار خود امکان پیشرفت را فراهم کند. البته به شرط صداقت در گفتار و رفتار..
 
درج_آگهی_رایگان
 
رپورتاژ آگهی بدرد چه کسانی میخورد؟
 
آن دسته از صاحبان مشاغل که کالا یا خدماتی عرضه می‌کنند که نسبت به کالا یا خدمات مشابه قیمت بالاتری دارد، می‌توانند از رپورتاژ آگهی برای نشان دادن ارزش کالا و خدمات‌شان استفاده کنند تا چرایی این گرانی و چرایی آن ارزانی را بصورت کامل و واضح توضیح دهند. در واقع رپورتاژ آگهی برای همه شرکت ها و هر نوع کسب و کاری میتواند مثمر ثمر باشد.
 
درج_آگهی_رایگان
 
انواع رپورتاژ آگهی چگونه است؟
 
 1 - رپورتاژ آگهی متنی
 2 - رپورتاژ آگهی تصویری
 3 - رپورتاژ آگهی ویدیویی
 4 - رپورتاژ آگهی تلفیقی
 
 
رپورتاژ آگهی را درکجاها می بینیم؟
 
 1 - رپورتاژ آگهی در تلویزیون 
 2 - رپورتاژ آگهی در مجلات 
 3 - رپورتاژ آگهی در روزنامه ها 
 4 - رپورتاژ آگهی در اینترنت
 
درج_آگهی_رایگان
 
رپورتاژ آگهی در اینترنت چگونه است؟
 
همین متنی که شما الان در حال مطالعه آن هستید یک نوع رپورتاژ آگهی برای اطلاع رسانی برای شماست
که دارای یک متن خوب + تصاویر حرفه ای + ویدیو جالب برای معرفی برند کسب و کار و خدمات میباشد. در لینک زیر را ببینید چه مواردی رو باید ارائه دهید:
 
 
تعرفه رپورتاژ آگهی
 
چرا رپورتاژ آگهی برای چه محصولات و خدماتی مناسب است؟
 
رپورتاژ آگهی برای همه محصولات و خدمات نیاز است هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد دادن اطلاعات بیشتر و بهتر برای محصولات و خدمات موجب فروش محصول نسبت به استفاده از تصاویر به تنهایی خود می‌شود. در برخی موارد با کمی توضیح و دادن آگاهی به مشتریان ممکن است در ابتدا مشتری بدلیل عدم آگاهی نیازی به خرید نبیند ولی با رپورتاژ مشتاق به خرید محصول شود.
عکس درج آگهی رایگان
 
چگونه رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟
 
برای نوشتن قوانین خاصی وجود ندارد باید بگونه ای بنویسید که برای کسانی که میخوانند قابل فهم باشد استفاده از کلمات تخصصی زیاد رپورتاژ را کم اثر و در نهایت بی اثر میکند بهترین نویسنده در مورد رپورتاژ کسی یا کسانی هستند که متخصص آن کسب و کار هستند. بعضا از ما میخواهند برای کسب و کارهای مختلف بنویسیم این کار خوبی نیست بهترین فرد برای نوشتن یک رپورتاژ کسی است که در مورد آن کسب و کار تخصص دارد. بعد از نوشتن ما میتوانیم آنرا ویرایش و سئو کنیم. اگر خواستید از یک نویسنده‌ی آزادکار (فریلنسر) برای نوشتن رپورتاژ آگهی استفاده کنید کسی را پیدا کنید که در آن زمینه متخصص باشد. ولی بنظر من بهترین فرد برای نوشتن در مورد کسب و کار شما خودتان هستید کافیست در مورد کسب و کار خود تحقیق کنید و به زبان ساده و بر محوریت راستگویی بنویسید.
 
 
لطفا قبل از شروع به نوشتن رپورتاژ مقاله زیر رو بخونید تا بهتر بنویسید:
 
 
 
درج آگهی رایگان در سایت معتبر
 
 
رپورتاژ آگهی را در کدام سایت ها منتشر کنیم؟
 
در مورد اینکه رپورتاژ آگهی خودمان را در چه سایت های منتشر کنیم باید بگم که این موارد را چک نمایید اول ببینید که آلکسای سایت چقدره ؟ اول افزونه آلکسا را بروی مرورگر خود نصب کنید بعد سایت مورد نظر را باز کنید بعد بروی افزونه کلیک نمایید و ببینید آلکسای آن سایت چنده ؟ هر چقدر به عدد 1 نزدیکتر باشه بهتره معمولا سایت های که آلکسای ایران آنها زیر 4000 هست خوبه هر چی پایین تر بهتر 
 
برای مثال آلکسای سایت ما شتابدهنده " Agahi90.iR " رو ببینید: ممکنه زمانی که شما آلکسا رو چک میکنید عدد فرق کرده باشد کمی بالا یا پایین الان الکسای ما در تصویر زیر:
 
بهترین سایت رپورتاژ آگهی کدام است؟
 
 
 
بعد ببینید دامنه آن سایت برای چه مدتی رزور شده : حداقل 1 سال باشد یعنی 365 روز کافیست در گوگل بنویسید website whois بعد یکی از سایت ها رو باز کنید و آدرس سایت مورد نظر رو برای آنالیز بدید تا بررسی کنه. در اینجا سایت ما یعنی شتابدهنده " Agahi90.iR " رو ببینید:
 
 
بهترین سایت رپورتاژ آگهی کدام است؟
 
 
 
رپورتاژ آگهی را در چند سایت منتشر کنیم؟
 
این مورد بستگی به هزینه ای هست که برای اینکار در نظر گرفته ای حداقل در 4 الی 7 سایت معتبر منتشر کنید فقط در همه آن سایت ها رپوتاژ آگهی رو 100% کپی هم منتشر نکنید در هر سایتی که منتشر کردید در سایت بعدی به آن رپورتاژ آگهی یک پاراگراف اضافه کنید تا آن صفحات اسپم نشود یعنی گوگل به آن ارزش صفحات زرد رو قائل نشود. شما وقتی برای هر بار انتشار در سایت های متفاوت یک پاراگراف و چند تصویر به آن اضافه میکنید گوگل آنرا آپدیت شده تلقی نموده و ارزش بیشتری به آن قائل خواهد شد.
درج آگهی رایگان
 
رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟
 
در این مورد وب سایت های رپورتاژ آگهی رایگان ارائه میدهند که یا بدنبال نویسنده و جمع آوری مطالب بیشتر برای وبسایت خود هستند و یا بخاطر ایجاد رقابت در انتشار مطالب با سایت های رقیب دست به اینکار میزنند در کل اگر سایتی آلکسای زیر 4000 داشته باشند مشکلی نیست حتما استفاده نمایید. معمولا سایت های که رتبه خوبی دارند این خدمت را رایگان ارائه نمیدهند.
 
 درج آگهی رایگان
 
"رپرتاژ آگهی"  یا  "رپورتاژ آگهی"  کدام درست است ؟
 
درواقع در کشور ما اکثر مردم دوستدارند کلمات و واژه های وارداتی را طوری تلفظ کنند که راحت تر در زبان بقول معروف بچرخد و بخاطر همین از رپورتاژ آگهی استفاده میکنند. در برخی موارد همه از واژه "ریپورتاژ آگهی" استفاده میکنند.
 
درج_آگهی_رایگان
 
هدف از رپورتاژ اگهی چیست؟
 
روی آوردن به ایجاد رپورتاژ آگهی باعث دوری از تبلیغات کاغذی و سنتی و در نتیجه آن جلوگیری از قطع درختان اتلاف انرژی ها و زمان ها رفت آمدها هزینه های سرام آور همچنین بسیاری از محدودیت های زمانی و مکانی میباشد شما با ثبت یک رپورتاژ آگهی با قالبی خبری میتوانید تبلیغات خود را هم در شهر و کشور خودتان و همچنین دیگر کشورها و تمام دنیا به نمایش درآورید هدف اصلی از رپورتاژ آگهی سریع و ماندگار بودن تبلیغاتی غیر مستقیم است که راندمان بالاتری نسبت به دیگر روش ها دارد.
درج_آگهی_رایگان
 
بعد از ثبت رپورتاژ آگهی چه اتفاقی خواهد افتاد؟
 
بعد از ثبت رپورتاژ آگهی با توجه به قدرت سایتی که در آن رپورتاژ را ایجاد نمودید و همچنین کیفیت رپورتاژ کم کم بر کسب و کار و و بسایت شما اثر خواهد گذاشت گوگل رپورتاژ شما رو شاید در کمتر از 7 دقیقه ایندکس کند. بعد دیگر بازخورد آن بستگی به کاربران در اینترنت دارد که با توجه به صدق کلامتان 3 حالت رو در پیش رو دارید یا بشدت مورد استقبال قرار خواهد گرفت و کاربران را مجاب به ابراز نظر و بحث و گفتگو درباره آن خواهد نمود یا بصورت میان برنامه حالتی متوسط پیش خواهد آورد و یا کمتر به آن توجه خواهند داشت. در هر صورت بروی بهبود سایت شما در حالت کلی اثر مثبتی خواهد داشت. سعی کنید در سایت خود هر هفته یک مطلب در مورد حوزه کسب و کار خود منتشر نمایید تا رپورتاژ قوی تر عمل کند.
 
درج آگهی رایگان
 
چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟
 
ایجاد رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در فضای  اینترنت، یکی از بهترین شیوه های تبلیغات آنلاین در کل جهان امروز میباشند. استفاده از این روش برای تبلیغات غیر مستقیم بسیار قوی تر از تبلیغات با هزینه های سنگین و سرسام آور میباشد که اگر تخصصی انجام شود قطعا چیزی شبیه به معجزه برای آن کسب و کار محسوب میشود. در کشورهای دیگر به این صفحه یعنی رپورتاژ آگهی از کلمه " دارای " برای آن شرکت و کسب و کار نام برده میشود. یعنی به یک صفحه در اینترنت که مطالب شما در آن رپورتاژ شده دارای آن شرکت میگویند.
میتوان گفت رپورتاژ آگهی تبلیغاتی بدون تاریخ انقضاء ست و اگر خوب و تخصصی نوشته شود و مهندسی سئو شود قدرت خارق العاده ی آن را در کمتر از 40 روز خواهدید دید.
 
درج_آگهی_رایگان
 
 
اعتبار و ارزش رپورتاژ آگهی به چه مواردی بستگی دارد؟
 
 1 - رتبه
 2 - سئو
 3 - برند
 4 - پیج اتوریته     (   Page authority   )
 5 - دومین اتوریته ( Domain authority )
 6 - درگاه امن      ( S S L )
 7 - نماد اعتماد الکترونیک
 
 آدرس سایت رپورتاژ آگهی
 
 
 
هزینه رپورتاژ آگهی چقدره؟
 
 قیمت رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف بسیار متفاوته و هر سایتی باتوجه به رتبه و جایگاه و برند تعرفه های مختلفی دارند و با توجه به جابجا شدن رتبه ها تغییر خواهد کرد. هزینه رپورتاژ آگهی در شتابدهنده تبلیغاتی " Agahi90.iR "  با توجه به موارد ذکر شده در بالا  70 هزار تومان میباشد.  
 
 
 
چند نمونه رپورتاژ آگهی را با هم در لینک زیر ببینیم 
 
( لیست رپورتاژ آگهی در سایت )
 
 
 
 
رپورتاژ آگهی
 
 
 
جهت سفارش تبلیغات و رپورتاژ آگهی می توانید با آی دی زیر در تلگرام ارتباط داشته باشید:
 
MehdiM_AK@
 
 
*
 
*
 
با سپاسی بیکران ...

رسانه تبلیغاتی آگهی90

رپورتاژ آگهی
 
آگهی

 

رپورتاژ آگهی

***
ثبت نام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی