درج آگهی رایگان

آگهی90 | درج آگهی رایگان | وبلاگ تبلیغاتی رایگان

درج آگهی رایگان

آگهی90 | درج آگهی رایگان | وبلاگ تبلیغاتی رایگان

آگهی90 | درج آگهی رایگان | وبلاگ تبلیغاتی رایگان

بایگانی
 
 
 
100 تیشرت ارزان در فروشگاه های اینترنتی ایران (2021)
 
 
درج آگهی رایگان در سایت های معتبر
 
 
سلام دوستان اگر در فروشگاه های اینترنتی یا در سراسر اینترنت بدنبال انواع تیشرت پسرانه - دخترانه - مردانه - زنانه یا برای بچه ها هستید آلبومی جالب رو در اینجا در اختیار شما قرار میدهیم و با کلیک بروی هر بنر میتوانید وارد فروشگاه شوید و انواع بیشتر تیشرت و قیمت ها و رنگ بندی و سایز بندی آنها رو با هم مقیسه نمایید. تمام این تیشرت ها داری 7 روز گارانتی بازگشت محصول هستند و این فروشگاه داری نماد اعتماد الکترونیک میباشد و جزء فروشگاه های معتبر کشور میباشد. پایین هر بنر توضیحات و قیمت درج شده برای اطلاعات بیشتر کافیست بروی هر کدام از بنرهای زیر کلیک کرده تا مستقیم به فروشگاه هدایت شوید.
 
تیشرت لاکچری
 
حراج بینظیر تیشرت های مردانه
تیشرت مردانه The End
کیفیت تضمینی،طراحی شیک
فقط 49تومان
پرداخت درب منزل
جهت ثبت سفارش:
پیامک عدد 241111237به10000309
 
از جمله شیک ترین تیشرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تیشرت مردانه The End را می توان نام برد. این تیشرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده نخ و پنبه به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.
 
بعضی ها لباس های رسمی و کت و شلوار می پوشند و بعضی ها لباس های اسپرت و پیراهن های مختلف. بعضی مردها معتقدند فقط با تیپ و لباس رسمی زیبا و خوش لباس هستند و بعضی دیگر هم به هیچ عنوان حاضر به پوشیدن لباسی جز پیراهن های اسپرت نیستند.تیشرت‌ ها
 
اما تیشرت ها یکی از آن گزینه های مورد توافق بین هر دو گروه هست. یک لباس اسپرت که اصولا به هر فردی با هر سایز و هر اندمی زیباست. فقط باید چند نکته کوچک را در انتخاب آن لحاظ کنید.
 
تیشرت لاکچری
 
جذابیت در یک قدمی شماست
کیفیت استثنایی 1 هفته گارانتی بازگشت
ست تی شرت➕شلوار King
هر دو فقط 99 تومان
جهت ثبت سفارش:
پیامک عدد 241111239 به 10000309
 
در انواع فصول باید به فکر لباس هایی باشیم که طبیعتا ست تیشرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست تیشرت و شلوار King دارای جنس پارچه نخ و پنبه درجه یک و رنگ آن مشکی می باشد که مدل تیشرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است. مزایای ست King سبک و راحت, دوخت تمیز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سایزبندی آن فری سایز است و مناسب برای باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.
 
جنس باکیفیت بخرید
دیگر باید بعد از این همه سال خرید یا همراهی کردن با دیگران جنس خوب را از بد تشخیص بدهید. تیشرت های با کیفیت بازار از جنس های مختلف مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) موجود است که شما با توجه به نوع پوست و راحتی خود سراغ انتخاب آنها می روید. پس پیش از توجه به قیمت حتما از کیفیت و جنس مطلع شوید.
 
تیشرت لاکچری
 
یکی از لباس های محبوب و دوست داشتی در میان جوانان شیک پوش و علاقه مندان به مد، هودی و تیشرت است. با توجه به نزدیک شدن به پاییز و سرد شدن هوا انتخاب و خرید یک هودی بسیار لازم است. بنابراین به هیچ وجه ست هودی و تیشرت طرح Creed را از دست ندهید. ست هودی و تیشرت طرح Creed محصولی جدید شامل یک تیشرت و یک هودی مردانه از جنس نخ و پنبه فوق العاده نرم و راحت بوده که به صورت کلاه دار می باشد. ست هودی و تیشرت طرح Creed یک انتخاب ایده آل برای جوانان جویای مد و فشن می باشد. این هودی را می توانید با انواع شلوارهای خود اعم از کتان، جین، پارچه ای و…. بپوشید و در میان دوستان خود بدرخشید. جنس تیشرت از پارچه ملانژ بوده و بسیار با کیفیت است. هودی این ست در رنگ مشکی و تیشرت در رنگ طوسی می باشد. ست تیشرت و هودی به صورت فری سایز و مناسب افراد با سایز لارج تا ایکس لارج عرضه شده است.
 
تیشرت مردانه نباید تنگ یا گشاد باشد پس تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که فیت تنتان و هماهنگ با فرم بدن شما باشد. از طرفی طول آستین تیشرت نه باید کوتاه و نه بلند باشد. بعلاوه طول اندازه آن که باید با توجه به اندازه بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد. همه این اندازه ها را در اتاق پرو یا با قرار دادن تیشرت روی تن خود در مقابل آینه بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.
 
تیشرت لاکچری
 
ست تیشرت و شلوار یوونتوس یک محصول با کیفیت با دوخت و طراحی حرفه ای که با قیمتی مناسب عرضه میگردد. جنس تیشرت این ست (فلامنت) درجه یک و شلوار (مگلون) می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و لوگوی آدیداس و تیم یوونتوس بر روی آن حک شده است. ست تیشرت و شلوار یوونتوس یک انتخاب شایسته برای جوانان و نوجوانان علاقه مند به تیم فوتبال محبوب یوونتوس ایتالیا می باشد. این ست لباس ورزشی بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است.
 
تیشرت ها در انواع یقه های هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده وجود دارد پس با سلیقه و اندازه طول گردن خود در خرید به آنها دقت کنید. چون یقه های هفت گردن و قد شما راکشیده تر یا یقه های خیلی باز شما را چاق تر از سایز واقعی خود جلوه می دهد و ظاهر چندان خوبی ندارند.
 
تیشرت لاکچری
 
بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تیشرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند. ست تیشرت و شلوار Gucci طرح Jogging دارای جنس عالی بوده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. این ست از جنس نخ و پنبه درجه یک می باشد که بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد. 
 
بعد از یک عمر پوشیدن پیراهن با شلوار پارچه ای یا کتان اگر می خواهید می توانید با تیشرت های کمدتان شلوار جین هم به پا کنید. این ترکیب می تواند سن و سال شما را هم کمی جوان تر جلوه دهد.
 
تیشرت لاکچری
 
زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. ست تیشرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.
 
از آنجا که تیشرت ها بعد از خرید به یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین پوشش های شما تبدیل خواهند شد، رنگ هایی را انتخاب کنید که با هر پوششی هماهنگی دارند و همیشه چشم نواز هستند. مشکی، آبی تیره، طوسی، سرمه ای و سبز یشمی رنگ های کلاسیکی هستند که بعد از پوشش به ظاهر شما نمای دیگر می بخشد.
 
تیشرت لاکچری
 
تیشرت مردانه Zip با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه دیور پنبه عرضه شده و حتما در میان محبوب ترین تیشرت های شما قرار خواهند گرفت. این تیشرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. ویژگی این محصول دارای یک زیپ در حالت باز به رنگ لیموئی بسیار زیبا در حاشیه تیشرت می باشد.
 
 
تیشرت لاکچری
 
تیشرت آستین بلند Kargo جنسی فوق‌العاده نرم و لطیف، بافته شده از پارچه مرغوب خار خورده درجه یک می باشد و مناسب فصل است. تن‌خوری عالی دارد و با یک شلوار جین یا کتان به خوبی ست می‌شود. تیشرت آستین بلند Kargo خاص ترین استایل ممکن را به شما هدیه می دهند.
 
تیشرت لاکچری
 
بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تیشرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند. ست تیشرت و شلوار Reebok طرح RBK دارای جنس عالی بوده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. این ست از جنس نخ و پنبه درجه یک می باشد که بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد. 
 
تیشرت لاکچری
 
 
از جمله شیک ترین تیشرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تیشرت مردانه مدل 86 را می توان نام برد. این تیشرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده نخ و پنبه به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.
 
 
تیشرت لاکچری
 
تیشرت سه بعدی Rubik یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیر این تیشرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏ تیشرت سه بعدی Rubik را می توانید با انواع شلوار های خود اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و… ست کنید‏.‏
 
 
تیشرت لاکچری
 
 
تیشرت یک پوشش محبوب در بین افراد بوده و از تنوع طرح و مدل برخوردار می باشد. این محصول دارای طرح زیبای لوگو فیلا در سینه تیشرت است . با توجه به جنس و مدلی که دارد در کنار فعالیت های روزمره بسیار مناسب می باشد. سایز این محصول به صورت فری سایز بوده و برای سایز های L و XL مناسب می باشد.
 
 
تیشرت لاکچری
 
بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تیشرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند. این ست دارای جنس عالی بوده و طرح ساده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. ست تیشرت و شلوار اسلش Place بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان جوان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد.
 
 
تیشرت لاکچری
 
تیشرت لانگ مردانه مدل Smith با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه نخ و پنبه درجه یک عرضه شده و حتما در میان محبوب ترین تیشرت های شما قرار خواهند گرفت. این تیشرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. ویژگی این محصول ساده بودن طراحی آن می باشد.
 
 
تیشرت لاکچری
 
فصل بهارو تابستان ، فصل خوش‌پوشی می باشد. فصلی که با لباس‌های شیک و زیبا می‌توان تجربه‌ای متفاوت از زندگی را شاهد بود. تیشرت یقه شل مدل Round دارای جنس نخ و پنبه با طراحی فوق العاده می باشد. دارای رنگ مشکی و طرح یقه شل است. این محصول را می‌توانید در فعالیت‌های روزانه خود همراه با شلوار جین ست نمایید. این تیشرت به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه می شود. 
 
 
تیشرت لاکچری
 
زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. ست تیشرت مردانه و زنانه Romantic از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.
 
 
تیشرت لاکچری
 
امروزه جوانان به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده کیفیت مناسب نیز داشته باشد. تیشرت سه بعدی Marbles با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. چاپ بی نظیر این تیشرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده می کند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.
 
تیشرت لاکچری
 
یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی دو تکه مدل Tokyo با رنگ ترکیبی مشکی و سفید و با طرحی ساده به زبان ژاپنی عرضه شده است. این هودی دوتیکه به همراه یک تیشرت که از داخل به هودی دوخته شده است ارائه شده که بسیار شیک می باشد. این محصول با جنس فوق العاده عالی نخی و به صورت فری سایز (مناسب L/XL) قطعا یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود.بیشتر اوقات پوشیدن یک هودی جلوه زیبا و بسیار شیکی به تیشرت داده و مکمل هم خواهند بود.
 
 
تیشرت لاکچری
 
امروزه جوانان به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده کیفیت مناسب نیز داشته باشد. تیشرت سه بعدی ماز با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. چاپ بی نظیر این تیشرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و به علت بلک لایت بودن در شب روشنایی خاصی دارد و طراحی آن هر کسی را شگفت زده می کند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.
 
 
تیشرت لاکچری
 
تیشرت LEVIS با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده و حتما در میان محبوب ترین تیشرت های شما قرار خواهند گرفت. این تیشرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. ویژگی این محصول ساده بودن طراحی آن می باشد.
 
 
تیشرت لاکچری
 
امروزه جوانان به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده کیفیت مناسب نیز داشته باشد. تیشرت یقه شل Spotty با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پارچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.
 
تیشرت لاکچری
 
تیشرت Golden S با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده و حتما در میان محبوب ترین تیشرت های شما قرار خواهند گرفت. این تیشرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. ویژگی این محصول ساده بودن طراحی آن می باشد.
 
 
تیشرت لاکچری
 
از جمله شیک ترین تیشرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تیشرت آستین بلند Clone  را می توان نام برد. این تی شرت لاکچری با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول به صورت فری سایز ارائه شده و در دو رنگ پر طرفدار سرمه ای و سبز یشمی می باشد که هنگام ثبت سفارش در سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
 
 
تیشرت لاکچری
 
با خنک تر شدن هوا تیشرت های آستین بلند مورد توجه جوانان قرار گرفته است. تیشرت آستین بلند Apple با کیفیت فوق العاده بی نظیر و چاپ زنجیر با لوگوی نام آشنای Apple بهترین انتخاب شما متناسب با فصل خواهد بود که با قیمتی استثنایی عرضه شده است. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.
 
 
تیشرت لاکچری
 
 
امروزه جوانان به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده کیفیت مناسب نیز داشته باشد. تیشرت سه بعدی Hex  با  کیفیتی بالا  و  طرحی  بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. چاپ بی نظیر این  تیشرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده می کند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.
 
تیشرت لاکچری
 
اگر طرفدار اتومبیل پورشه هستید این تی شرت با داشتن لوگو این کمپانی معتبر و پرطرفدار همان چیزی است که حتما به دنبالش هستید. این تیشرت ها با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج  با جنس نخی عرضه شده اند و حتما در میان محبوب ترین تیشرت های شما قرار خواهند گرفت. این تیشرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.
 
 
تیشرت لاکچری
 
 
اگر طرفدار اتومبیل مازراتی هستید این تیشرت با داشتن لوگو این کمپانی معتبر و پرطرفدار همان چیزی است که حتما به دنبالش هستید. این تیشرت ها با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج  با جنس نخی عرضه شده اند و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تیشرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.
 
 
تیشرت ارزان
 
امروزه جوانان و نوجوانان به دنبال طرح های جدید لباس هستند. طرح هایی که علاوه بر جذابیت راحتی و کارایی را نیز در بر داشته باشند. تیشرت مردانه طرح Yes or No  با طرح بدیع و جنسی فوق العاده ارائه شده است که می تواند مناسب ترین انتخاب تیشرت فصل برای شما باشد. این تیشرت دارای طرح سه بعدی می باشد و به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.
 
 
تیشرت ارزان
 
اگر شما هم به دنبال یک ست زیبا هستید بدون شک به خاطر تنوع زیاد در مدل های آن دچار مشکل در انتخاب هستید. دغدغه‌ی بسیاری از آقایان پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی است. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تیشرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند. بنابراین اگر به دنبال کیفیت هستید ما به شما ست تیشرت و شلوار مردانه + کفش Nike را پیشنهاد می کنیم. این ست شامل یک تیشرت و یک شلوار زیبا به رنگ مشکی می باشد که جنس آن از نخ و پنبه درجه 1 بوده و فری سایز می باشد، به همراه این ست یک کفش بسیار شکیل و راحت قرار دارد.
 
 
تیشرت ارزان
 
 
در فصل های گرم و خنک سال آقایان کمد لباس خود را مملو از تیشرت و پولوشرت های اسپرت و راحت می بینند‏. تی شرت مردانه طرح OFF IN حس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و همزمان ظاهری شیک و مردانه دارد‏.‏ این محصول مطابق مد روز یک تیشرت با طرح خاص و جذب بوده و به صورت فری سایز مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج عرضه می شود. این تیشرت را می توانید به هنگام گردش و تفریح با دوستان به تن کنید‏.‏ آن را به همراه شلوار جین، کتان، کلاه کپ، عینک آفتابی هماهنگ و فعالیت روزانه را آغاز کنید‏.‏
 
تیشرت ارزان
 
انتخاب تیشرت و بلوز باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا و مناسب فصل یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد. تیشرت مردانه White به دلیل رنگ و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد. تیشرت مردانه White یک تیشرت خنک و راحت برای شماست. این تیشرت آستین کوتاه و یقه گرد می باشد که از جنس پارچه ی نخ و پنبه درج یک می باشد و صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.
 
 
تیشرت ارزان
 
زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. ست تیشرت مردانه و زنانه Love از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.
 
 
تیشرت ارزان
 
 
بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تیشرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند.ست تیشرت و شلوار New Balance دارای جنس عالی بوده و طرح ساده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. این ست از جنس ملانژ می باشد که بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان جوان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد. 
 
تیشرت ارزان
 
 
امروزه جوانان و نوجوانان به دنبال طرح های جدید لباس هستند. طرح هایی که علاوه بر جذابیت راحتی و کارایی را نیز در بر داشته باشند. تیشرت مردانه Reebok طرح CrossFit با طرح بدیع و جنسی فوق العاده ارائه شده است که می تواند مناسب ترین انتخاب تی شرت فصل برای شما باشد. این محصول به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.
تیشرت ارزان
 
 
اگر به دنبال تیشرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تیشرت کلاه دار Nike طرح RED را معرفی می نماییم. طرح ویژه این تیشرت به ویژه کلاه آن نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما در میان دوستانتان خواهد بود. این تیشرت به صورت فری سایز (مناسب سایز L و XL) عرضه شده است.
 
تیشرت ارزان
 
ست تیشرت و شلوار تراکتور سازی متشکل از شلوار فوق العاده راحت از جنس پارچه بیلسی ترک و تیشرت اسلیم فیت با جنس پنبه صد در صد خالص است که تناسب بی نظیری با هم داشته و زیبایی چشمگیری دارند. این ست چه در منزل و چه خارج از منزل و حتی در ورزشگاه و باشگاه مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. این محصول با کیفیت فوق العاده بالا به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.
 
تیشرت ارزان
 
در جامعه امروزی بسیاری از جوانان به استایل اسپرت علاقه بیشتری داشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که فکر پوشیدن و یا خریدن تیشرت را نداشته باشد. تیشرت یقه شل طرح Blata مطابق مد روز یک تیشرت با طرح خاص بوده که یک خط مورب در وسط تیشرت کار شده که جذابیت بسیاری به آن می دهد. این تیشرت به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه می شود. 

صدها مدل دیگر نیز در فروشگاه موجود میباشد در

 

تیشرت لاکچری

تیشرت سه بعدی Dream یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏ تی شرت سه بعدی Dream را می توانید با انواع شلوار های خود اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و… ست کنید‏.‏

برای ورود به این فروشگاه بروی بنر زیر کلیک نمایید و تمام تیشرت ها را با هم مقایسه نمایید.

 

تیشرت ارزان
منبع :
reference :
 
آگهی

 

آگهی

..
ثبت نام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی